Algemene absintdiscussie

hulp gevraagd

picasso (10/02/06 om 23:49:34):

Heeft iemand al eens via overschrijving bij Markus Lion gekocht? Ik heb zonet besteld en hij heeft mij twee pagina's in pdf-bestand doorgegeven met onderaan een IBAN-nummer op...volstaat het nu dat ik gewoon dat bedrag overschrijf op zijn rekening of moet ik nog iets doen met die formuliertjes?...tis de eerste keer dat ik op die manier betaal en alles op de formulieren staat in het duits dus...al wie hier al ervaring mee heeft mag mij wel efkes wegwijs maken...
Bedankt

 

Helfrich (10/03/06 om 00:28:03):

Je haalt internationale overschrijvingskaarten bij je bank en vult daarop IBAN en BIC (SWIFT) in. Of je doet iets overeenkomstigs met je telebankierapplicatie.

 

picasso (10/03/06 om 10:44:41):

zal ik doen, bedankt!

 

picasso (10/06/06 om 14:05:18):

Bon, ik heb dus op 2 oktober het geld overgeschreven op de rekening van Markus Lion, maar heb sindsdien niks meer vernomen...ook op twee e-mails die ik verstuurde om te melden dat ik het geld gestort had kwam geen antwoord. Is dit normaal? Moet ik nog iets doen voor mijn bestelling kan verstuurd worden? Ik heb totaal geen ervaring met internet-bestellingen of zo'n betalingswijze dus weet niet echt goed...

 

F@TM@N (10/06/06 om 17:07:43):

Bonbon

Heb je het geld met telebankieren over gemaakt ...? of ouderwets per overschrijving per post dan duurt het een week of langer voor het er is

Niks mis met Markus

Ik betaal altijd met creditkaart heb m`n bestelling altijd binnen twee werkdagen binnen.

Je moet geduld en vertrouwen hebben ....als er iemand de zaak niet belazerd is het Markus wel...

En geduld is een schone zaak, ik dacht jullie Vlamingen wat relaxer waren als wij Ollanders...

 

picasso (10/06/06 om 17:54:53):

Vertouwen heb ik zeker en de snelheid waarmee mijn vragen via e-mail beantwoord werden was verbazend!
Heb trouwens nog geen betere site gevonden die zo'n gamma aanbood als bij Markus Lion...nee, gewoon een beetje ongeduld en onwetendheid was bij mij het probleem...wat wil je, het was dan ook de eerste keer dat ik via ouderwetse overschrijving betaalde (de creditcard van mijn kotgenoot is immers niet meer geldig en niet vernieuwd). Ondertussen al een mail ontvangen dat het geld gestort is, ik wist totaal niet dat dat 4 dagen duurde...hummm, voel mij beetje belachelijk nu (mede omdat ik minder relaxt overkom dan hollanders ;) ...enfin daarmee is alles wel opgelost!

Trouwens, voor zij die vlot Frans lezen, heb hier een blog van een Absinthe distileerder in Zwitserland...interessante foto's...beetje amateuristisch wel http://duvallon.over-blog.com/

 

Helfrich (10/15/06 om 15:10:35):

picasso schreef:


http://duvallon.over-blog.com/


U wilt zo gaan rijden. Mag dat?



 

F@TM@N (10/15/06 om 16:52:27):

Volgens mij wel ... alleen dat kind ...en de achterklep moet naar beneden...

Maar de hoeveelheid vloeistof ... lijkt me geen probleem..ik kom ook meestal met meer dan 30 liter 50% of meer naar Olland..... ;D

 

Helfrich (10/15/06 om 17:27:11):

Wat zit je haar trouwens leuk vandaag.

 

sixela (10/16/06 om 10:12:27):

Helfrich schreef:



U wilt zo gaan rijden. Mag dat?


Natuurlijk - uw nicht trouwt volgende zaterdag, niet?

Uit de pagina's van onze administratie voor douane en accijnzen:


Voorbeeld 2:

U heeft 150 l wijn aangekocht.  U kunt bij een controle door de douane aantonen dat de wijn bestemd is om te worden verbruikt tijdens een huwelijksfeest van een van uw kinderen. Niettegenstaande u de indicatieve hoeveelheden te boven gaat, zal de douane toch aanvaarden dat de wijn voor eigen gebruik is.

 

Algemene absintdiscussie